Плавання тіл. Частина 1. - Фізика - Уроки, реферати, виховні роботи та багато іншого - Обмін досвідом


Форма входу

Вітаю Вас Гість!

Пошук

чат

200

Наше опитування

Чи потрібне зовнішнє оцінювання
Усього відповідей: 235

Статистика


Усього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Стаття » Фізика

Плавання тіл. Частина 1.

                       ФІЗИКА .  8 клас  (12- річна школа)

Тема.   Плавання  тіл.

Мета :   Вивчити умови плавання тіл на основі поняття про Архімедові силу;

              формувати інтерес до експерименту; розвивати вміння спостерігати,

               глибоко аналізувати, зіставляти, порівнювати,пояснювати явища;

               сприяти активізації творчого мислення учнів, пробуджувати в них 

               пізнавальний інтерес; розкрити практичне використання умов

               плавання тіл у житті людини,природі;

               виховувати почуття відповідального і бережного ставлення до

               природи.

Тип уроку.  Урок засвоєння нових знань.

 

Обладнання. Посудина з водою, олією, солоною водою, спиртом дерев’яний

                       брусок, парафінова кулька, важільні терези, динамометр,

                       прилад ” відерце Архімеда “; магнітофонний запис уривків

                       із художніх творів, магнітна дошка.

 

                                              Хід уроку.

   І.      Організаційний момент.

   ІІ.    Перевірка домашнього завдання.

            Конкурс„ Вікторина ”

Учитель поділяє клас на три команди, пропонує кожній команді дати відповідь на запитання. За правильну відповідь один бал. Якщо учень вказаної команди не знає відповіді, то відповідає гравець іншої команди. Результати фіксує учень-секретарь.

1.     Яка сила виникає при зануренні тіла в рідину?

2.     Як направлена ця сила?

3.     Від чого залежить ця сила?

4.     Проектується кодограма.

а) Яка пружина стиснеться більше і чому?

 

          m – однакові ,       V - різні  .   

б)  Чи порушиться рівновага і чому?

                 ВОДА                                                                       ГАС

 

в)  На яку кульку діє більша виштовхувальна сила?

Чи залежить  виштовхувальна сила,яка діє на занурене в рідину тіло від  глибини його занурення? 

    

   5. Якщо тіло не повністю занурене у рідину, то як знайти виштовхувалну    силу?

   6. Якими експериментальними способами можна визначити архімедову силу?  

     -  визначити  архімедової сили за знайденим об’ємом тіла і густиною рідини;        

     -  визначення  архімедової сили за різницею показів динамометра при

        зважуванні тіла у повітрі та у рідині;

     - архімедова сила дорівнює вазі рідини, витісненої тілом.

 Два учні експериментально визначають архімедову силу 2 першими способами,

ВОДА чому?

 
      а)  визначити  виштовхувалну силу. яка діє на дерев’яний брусок при його

повному зануренні у воду, використовуючи лише лінійку;

      б)   визначити  виштовхувалну силу. яка діє на металевий циліндр, занурений у спирт.

      7.  Розв’язування задач із використанням схематичних рисунків (усно).

Категорія: Фізика | Додав: stdynzosh (27.04.2009)
Переглядів: 726 | Рейтинг: 0.0/0
Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можеть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]