Практична робота №3 Word. Побудова таблиць і діаграм. - Інформатика - Уроки, реферати, виховні роботи та багато іншого - Обмін досвідом


Форма входу

Вітаю Вас Гість!

Пошук

чат

200

Наше опитування

Чи потрібне зовнішнє оцінювання
Усього відповідей: 235

Статистика


Усього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Стаття » Інформатика

Практична робота №3 Word. Побудова таблиць і діаграм.

Мета. Уміти створювати в текстовому документі таблиці і діаграми.

 

Хід роботи.

Запустіть текстовий редактор.

Створіть свої таблиці за відповідним завданням, що були запропоновані раніше.

Обведіть сторінку рамкою-рисунком – червоні яблука (змініть її, наприклад на морозиво, торт і тд.).

Збережіть дану роботу під вибраною вами назвою, у своїй особистій папці.

Закінчіть роботу, продемонструйте оформлення своєї роботи.

 

 

 

 

Урок 4 Підсумковий урок по темі “Текстовий редактор Word”.

 

Мета. Узагальнити і систематизувати знання, уміння й навички з пройденої теми; виявити рівень засвоєння основних понять, які використовує текстовий редактор в оболонці Windows, по теоретичній частині матеріалу. Розвивати культуру мови та записів.

 

Хід уроку.

 

1. Організаційний момент.

Аналізуємо попередньо написану роботу.

 

2. Оголошення теми й мети уроку.

 

Тема. WORD. Основні можливості.

Мета. Ми вже навчилися виконувати основні дії з документами, застосовуючи тестовий редактор. Тому підсумуємо ті знання уміння й навички, яких ви набули протягом декількох занять.

 

3. Основна частина.

Щоб краще й змістовніше повторити всі поняття, будемо працювати у такому порядку. За кожну правильну відповідь ви отримуєте фант, вартість якого 2 бали, а за доповнення – 1 бал. По закінченню заняття підведемо підсумки й оцінимо ваші результати. Тому кожен працює й піднімає руку. Намагайтесь давати відповідь, використовуючи ту лексику, ті слова й поняття, що записані у ваших словниках, тобто за допомогою тих понять, які миз вами вже вивчили.

Отже, умови обговорені, переходимо до основної робочої частини. Повторимо початкові, основні поняття, що характеризують текстовий редактор:

● Що таке текстовий редактор, його призначення?

● Як називається редактор в операційній оболонці Windows ?

● Які існують способи запуску програми WORD ?

● Який стандартний вигляд має текстовий курсор?

● З яких елементів складається вікно програми WORD ?

● Перелічіть правила підготовки до роботи редактора.

● Чи потрібні вони?(відповідь обґрунтуйте).

● Яке призначення лінійки?

● Перелік яких дій дасть змогу “взяти чистий листок”?

● Яка послідовність дій дасть змогу зберегти створений нами документ?

● Як задати режим перевірки правопису?

Програма до роботи запущена і здійснене її налаштування, тобто виставили такі панелі як СТАНДАРТНАЯ, ФОРМАТИРОВАНИЕ і ЛИНЕЙКА.

Далі розглянемо, слідуючи завдання: потрібно розмістити у правильному порядку кнопки з панелі ФОРМАТИРОВАНИЕ. Коли буде вірно дано відповідь на це запитання то дізнаємося, що в перекладі означає ім’я Беатріче (кохана жінка Данте). Вартість цього запитання 6 балів.

Прослідкуємо за виконанням даного завдання і потім допоможемо виправити помилки своєму товаришеві.

Завдання виконано і відповідь до цього запитання – БЛАГОСЛОВЕННА.

Перейдемо до наступних запитань нашого уроку.

(запитання безпосередньо відносяться до карток які будуть виставлені на дошці з попереднього завдання)

● Що означає поняття – форматування текстового документа?

● Які дії треба виконати перед тим як почати формату вати текст?

● Зазначте способи виконання даної дії

● Яка кнопка дасть змогу визначити розмір символів на аркуші паперу?

● Що таке нумерований і маркований списки? Покажіть на дошці їх зображення.

● Що означає вирівнювання тексту?

● Які існують їх види ? покажіть на дошці їх зображення?

● Заголовок потрібно зробити напівжирним, курсивом і потім підкреслити його? Виберіть потрібні кнопки.

● Як задати розмір шрифту, його тип? Виберіть потрібну кнопку?

● Яка картка залишилась на дошці і яку дію вона означає?

● Які кнопки ще можна додати до даного списку в панелі? Поясніть їх призначення.

Залишилося повторити останню тему, що ми з вами вивчали. Ця тема називалася “Таблиці і діаграми”

● Що таке таблиця?

● Назвіть способи побудови таблиці.

● Який на вашу думку найзручніший? Обґрунтуйте чому?

● Перелічіть і ще які види подачі інформації ви знаєте?

● Дайте означення діаграми.

● Перерахуйте види діаграм, які можна використати для подачі інформації.

 

4. Підсумок уроку і домашнє завдання.

 

Підрахуємо ваші результати за фантами. Виставимо відповідні оцінки до вашої роботи. Хто хоче покращити свої сьогоднішні результати, той зберігає листочки з відповідною набраною кількістю балів, до наступного уроку.

Ще було одне з домашніх завдань. Воно полягало в тому, що потрібно було написати вірш. Отже, хто хоче продемонструвати свої знання не тільки в інформатиці, а й у рідній мові? А ми з вами, як слухачі, оцінимо його. І потім ви самостійно оформите й роздрукуєте на принтері під час практичної роботи.

Д. / З. Переглянути конспект і словник.

1. До практичного заняття підготувати зміст листівок:

● з поздоровленням до свята (на ваш вибір)

● з запрошенням відвідати ресторан “Корал”

● з повідомленням про оплату за комунальні послуги

2. Самостійно опрацювати тему “Поля. Поля злиття.”

Категорія: Інформатика | Додав: stdynzosh (17.03.2009) | Автор: Олександр
Переглядів: 2369 | Рейтинг: 0.0/0
Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можеть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]