Практична робота №1 Word. Створення документа. - Інформатика - Уроки, реферати, виховні роботи та багато іншого - Обмін досвідом


Форма входу

Вітаю Вас Гість!

Пошук

чат

200

Наше опитування

Чи потрібне зовнішнє оцінювання
Усього відповідей: 235

Статистика


Усього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Стаття » Інформатика

Практична робота №1 Word. Створення документа.

Мета. Уміти підготувати програму-редактор до роботи і створювати найпростіший текстовий документ.

 

Хід роботи.

 

Запустіть текстовий редактор і розгляньте його меню.

Увімкніть панелі інструментів СТАНДАРТНАЯ та ФОРМАТУВАННЯ і ЛІНІЙКУ. Задайте вигляд документа РОЗМІТКА СТОРІНКИ.

Задайте параметри сторінки.

Змініть шрифт та його розмір.

Переконайтесь, що вигляд шрифту нормальний, і задайте вирівнювання тексту – з обох боків.

Перевірте чи задані сантиметри як одиниці вимірювання на лінійці.

Перевірте чи задано параметри: Автоматично перевіряти орфографію і Пропонувати автоматично правильне слово?

Задайте режим показувати границі області тексту.

Виберіть мову для перевірки правопису – українську чи російську.

Задайте режим автоматичного перенесення слів.

Задайте відступ першого рядка абзацу 1см.

Дайте назву даному документу – ваше прізвище.

Уведіть текст – “ВСТУП” з підручника “Інформатика 10-11 клас”(Де знайти на клавіатурі деякі символи? – є , ї)

Увімкніть режим показу недрукованих символів.

Скільки абзаців, слів і символів є у набраному тексті?

Занесіть текст на дискету.

Перевірте правопис і виправте помилки.

Задайте час авто зберігання документа – 4 хвилини.

Збережіть текст і закрийте програму WORD.

запустіть програму WORD і відкрийте щойно створений документ.

Перші три абзаци залийте кольоровим фоном на свій смак.

Створіть буквиці у першому і другому абзацах.

Закрийте вікна. Закінчіть роботу. Здайте звіти.

 

нагору

 

 

 

Урок 2 Word. Форматування текстових документів.

 

Мета. Навчити дітей форматувати титульні сторінки для своїх робіт, а також використовувати текстовий редактор для написання ділових листів, розвивати культуру мови та записів.

 

Хід уроку

 

1. Організаційний момент.

2. Оголошення теми й мети уроку, мотивація.

Мотивація.

Використовуючи набір тексту на комп’ютері за допомогою відомого вже нам редактора. Часто постає питання про оформлення документа, про його задання за зразком чи відповідно до вимог користувача. Усі ці можливості теж може вирішити заданий текстовий редактор Word. Він може виконувати певний набір команд і вказівок , які дадуть змогу це все виконати. Тому запишемо тему уроку.

Тема. Форматування документів.

Мета. Отже, розглянемо основні параметри, які використовує текстовий редактор Word для форматування текстових документів. Не тільки за бажанням користувача, але й за стандартами оформлення документації на прикладі майстра ділового листа.

 

3. Перевірка домашнього завдання.

Для перевірки домашнього завдання використаємо спосіб тестового опитування учнів. Для цього кожен учень повинен мати при собі чистий листок паперу, на якому буде описувати правильні на його думку відповіді до запитань.

Запитання для опитування:

Як запустити програму-редактор?

Якого елемента не вистачає для повного вигляду програми-редактора?

Яку дію потрібно виконати, щоб закрити вікно документа?

Який стандартний вигляд має текстовий курсор?

Опишіть основні кроки при підготовці редактора до роботи?

Зобразьте значок, за допомогою якого можна:

А) відкрити документ;

Б) перевірити правопис;

В) переглянути загальний вигляд документа.

Для чого призначена ЛІНІЙКА?

 

4. Введення нового матеріалу.

Дамо на початку означення дії форматування: форматувати текст означає надати йому такого вигляду, який потрібен користувачеві або, який має деякий зразок.

Форматування виконують за допомогою кнопок панелі форматування або команд із пункту головного меню ФОРМАТ.

Вони дають змогу задати таке(Учитель по мірі розповіді, на дошці виставляє замальовані значки, які зображають відповідні кнопки):

● Стиль документа;

● Назву шрифту;

● Розмір символів у пунктах (28 пунктів = 1 см)

● Вигляд шрифту:

- товстий(ж),

- курсив(к),

- підкреслений(ч)

● Вирівнювання рядків абзацу:

- до лівого краю,

- до центру, до правого краю, двобічне;

Нумерований список;

Маркований список;

Заливка кольором вибраного фрагмента;

Колір букв у вибраному фрагменті тексту.

 

Але ці дії можна виконувати лише в тому випадку, коли текст буде виокремлений (вибраний, виділений). Цей текст буде виділений інверсним кольором. Цю дію виконують так: клацають на початку фрагмента і перетягують мишею курсор над текстом або (без миші) переміщають курсор клавішами-стрілками, утримуючи натиснену клавішу Shift.

Ділова переписка – це невід’ємний елемент в роботі багатьох людей. Діловий лист чи лист до друзів або родичів можна написати за допомогою програми Word. Автоматизувати процес створення ділового листа дає змогу засіб МАЙСТЕР ЛИСТІВ, з яким ознайомитеся під час виконання практичної роботи.

 

5. Підсумки уроку і домашнє завдання.

Як підсумок нашої роботи буде написання словника.

Шрифт            Шрифт            Font

Анімація         Анимация      Animation

Маркований список Маркированный список      Bullets

Листи і факси            Письма и факсы        Letters and Faxes

Майстер листів         Мастер писем           Letter Wizard

Сучасний лист          Современное письмо           Contemporary Letter

Відправник    Отправитель Sender Info

Далі/Готово   Далее/Готово Next/Finish

Звичайний     Обычный       Normal

Вітання           Приветствие  Salutation

Категорія: Інформатика | Додав: stdynzosh (17.03.2009) | Автор: Олександр
Переглядів: 1428 | Рейтинг: 0.0/0
Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можеть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]