Створення малюнків та анімацій за допомогою графічного редактора. Вставлення графічних об’єктів та малюнків до тексту. - Інформатика - Уроки, реферати, виховні роботи та багато іншого - Обмін досвідом


Форма входу

Вітаю Вас Гість!

Пошук

чат

200

Наше опитування

Чи потрібне зовнішнє оцінювання
Усього відповідей: 235

Статистика


Усього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Стаття » Інформатика

Створення малюнків та анімацій за допомогою графічного редактора. Вставлення графічних об’єктів та малюнків до тексту.
Тема: Створення малюнків та анімацій за допомогою графічного редактора. Вставлення графічних об’єктів та малюнків до тексту.
Тип уроку:
комбінований.

План уроку:

1.  Створення малюнків та анімацій.

2.  Вставлення малюнків до тексту.

Хід уроку.

I.   Організаційна частина.(4 хв.)

(Заходжу до класу, вітаюсь, запитую хто черговий. Перевіряю відсутніх. Запитую яке було домашнє завдання, чи є такі учні які не виконали домашнього завдання?)

ІІ. Актуалізація опорних знань. (11 хв.)

На попередньому уроці ми розглядали з вами текстовий редактор тож давайте трішки повторимо деякі відомості про нього.

Давайте я буду задавати питання, а ви по бажанню будете відповідати на них. Отже, дайте відповіді на слідуючи запитання:

1.       Які засоби має редактор для введення і редагування тексту?

(Введення та редагування тексту можна здійснювати в режимі вставки і заміни)

2.       Як викликати текстове меню?

(Потрібно на виділеному фрагменті тексту натиснути праву кнопку миші).

3.       які засоби існують у редакторі для виділення фрагменту?

(Саме найлегше це здійснити за допомогою мишки).

4.       Як швидко переміститись на початок (кінець) документу?

(Crtl+Home, Ctrl+End).

5.       Як скопіювати фрагмент чи об’єкт?

(Правка / Вырезать, Правка / Копировать або за допомогою контекстного меню).

6.       Як знайти і замінити якийсь фрагмент?

(Виконати команду Правка / Найти и заменить).

ІІ. Пояснення нового матеріалу.(23 хв.).

Добре діти, ми з вами повторили основні поняття.  А тепер давайте ззирнемо у ваше дитинство, чи у той час вколи ви були в молодших класах. Всі ви тоді, мали різнокольорові олівці та альбоми і щось там малювали. Згадали, так. Щось подібне можна робити за допомогою комп’ютера. Адже коли ви набираєте якийсь текст, якийсь реферат вам потрібно іноді додати до тексту якийсь малюнок. Вам потрібно його створити самим. А ви цього ще не вмієте робити. Отже на сьогоднішньому уроці ми з вами будемо вчитися створювати малюнки. Давайте запишемо: число, класна робота і далі запишіть, будь-ласка, тема та план сьогоднішнього уроку.

Тема: Створення малюнків

1.           Основні об’єкти графічного редактора.

2.           Створення малюнків.

3.           Створення анімацій.

4.           Вставлення графічних об’єктів до тексту.

Малюнків потрібно створювати в графічному редакторі. Windows містить графічний редактор Paint. Цей редактор призначений для створення і обробки малюнків растрової графіки.

Давайте запишемо в зошити, як потрібно запустити графічний редактор. Отже, пишемо: Для того щоб запустити графічний редактор слід виконати таку команду: ПУСК 4ПРОГРАММЫ4СТАНДАРТНЫЕ4PAINT. Після запуску на екрані з’явиться вікно редактора. Погляньте на екран і ви побачите це вікно:

Рядок заголовку – містить назву програми Paint та ім’я графічного файла. Рядок меню розміщений під рядком заголовку, і виключає такі пункти:

Файл – організовує роботу з графічними файлами: створення, відкриття, збереження, друкування.

Правка – редагування малюнка.

Вид – управління зображенням деяких елементів вікна.

Рисунок – обробка малюнка.

Параметри – завантаження, зміна і збереження палітри кольорів.

? – виклик довідкової інформації.

Кожен пункт меню має вертикальне підменю.

Також на вікні редактора розміщені ще такі об’єкти:

Панель інструментів для малювання, розміщена ліворуч і включає ряд кнопок, за допомогою яких можна вибрати інструмент для побудови малюнка.

Палітра кольорів розміщена в низу і включає 28 зафарбованих різними кольорами квадратів. З цих кольорів користувач може вибрати основний колір, яким виконується побудова та колір фону.

Рядок стану розміщений у нижній частині вікна Paint. У ньому розміщується довідкова інформація про призначення пунктів меню, кнопок інструментів, хід виконання деяких операцій.

Область малювання призначена для побудови малюнку.

А тепер діти ввімкніть комп’ютери та спробуйте запустити графічний редактор Paint.

Для побудови малюнку слід у першу чергу вибрати основний колір та колір фону. Для вибору основного кольору (кольору фону) слід встановити курсор миші на потрібний колір палітри і натиснути ліву (праву) клавішу миші.

Для самої побудови малюнку користувачу необхідно вибрати потрібний інструмент з панелі інструментів, натиснувши відповідну кнопку.

Давайте розглянемо призначення основних інструментів малювання. (демонструю при поясненні таблиці).

Олівець призначений для малювання ліній. Вибирають натискуванням кнопки карандайш. Після вибору інструменту курсор миші набирає форму олівця.

Пензель призначено для малювання довільних фігур. Вибирають натискуванням кнопки кисть. При цьому під панеллю інструментів з’являється вікно, якому можна вибрати форму пензеля.

Розпилювач призначено для створення плавних тонових зображень.

Гумка призначена для стирання малюнку до кольору фону.

Валик призначений для заповнення замкнених областей малюнку основним кольором фону.

Лінія цей інструмент призначено для малювання прямих ліній.

Крива лінія цей інструмент призначено для малювання дуг. Для побудови кривої слід намалювати пряму лінію, встановити курсор миші у вершині дуги, натиснути одну з кнопок миші і переміщенням курсору змінити кривизну.

Прямоугольник призначений для побудови прямокутників.

Округлений прямокутник призначений для побудови прямокутника з округлими кутами.

Еліпс інструмент призначений для побудови кола і еліпса.

Для того щоб побудувати правильну фігуру (квадрата або кола) потрібно при побудові утримувати клавішу Shift.

Многокутник цей інструмент призначений для побудови многокутників. Для побудови многокутника слід переміщувати курсор миші за контуром многокутника, натискуючи одну з кнопок миші у кожній з вершин, в останній вершині слід натиснути кнопку двічі. Якщо при переміщенні курсору утримується натиснутою клавіша Shift то многокутник міститиме тільки кути 90 градусів і 45 градусів.

Текст інструмент призначений для введення текстових написів на малюнках.

Прямокутні ножиці  призначені для вирізання (виділення) прямокутного фрагмента малюнка.

Довільні ножиці призначені для вирізання довільного фрагменту малюнку. Для виділення довільної області слід встановити курсор у будь-яку точку на контурі області і при натисненні лівій кнопці описати курсором замкнену область.

Створення анімацій.

Для того, щоб створювати складні об’єкти , потрібно складати з простих елементарних фігур. Тобто потрібно використовувати анімацію. Давайте запишемо:

Анімація – це створення складного малюнка за допомогою склеювання простих фігур.

(Показую таблицю з лампою і розповідаю як створити такий малюнок.)

Для того щоб створити такий малюнок потрібно:  Намалювати дугу, Скопіювати цю дугу, Виконати дзеркальне відображення копії,  З’єднати ці дуги прямими лініями, Закрасити одержану фігуру,  Намалювати полум’я,        Намалювати по черзі прямокутники та кола.

Для того щоб розвернути малюнок потрібно виконати такі команди:

Рисунок – Отразить/ Повернуть.

Ця команда відкриває вікно Отражение и Поворот. Опції цього вікна дозволяють одержати дзеркальне відображення виділеного фрагменту чи малюнка відносно вертикальної осі зліва на право або горизонтальної осі зверху вниз, а також повернути малюнок на 90, 180 або 270 градусів.

Вставлення графічних об’єктів до тексту

Якщо, створивши малюнок, вам потрібно вкласти його до тексту, це можна зробити слідуючи ми способами:

·              Виділити потрібний малюнок командою Правка / Вырезать чи Правка / Копировать

·              Перейти в потрібну програму і вставити малюнок за допомогою команди Правка / Вставить.

Можна вставляти в інший спосіб:

·              Спочатку потрібно записати виділений малюнок у файл. Це робиться за допомогою команди Правка / Копировать в файл

Ви бачите це вікно перед собою у цьому вікні потрібно вказати ім’я файла куди ви хочете зберегти виділений вами малюнок.

·              Для того щоб вставити малюнок в потрібну програму чи текст, вам потрібно вставити його з файлу в якому він зберігається. Для цього потрібно виконати команду Правка / Вставить из файла, це вікно подібне до вікна Копировать в файл .

Категорія: Інформатика | Додав: stdynzosh (17.03.2009) | Автор: Олександр
Переглядів: 1467 | Рейтинг: 0.0/0
Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можеть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]