"Комп'ютерна азбука" та "Сходинки до інформатики" в 1 - 4-х класах. Частина 4 - Інформатика - Уроки, реферати, виховні роботи та багато іншого - Обмін досвідом


Форма входу

Вітаю Вас Гість!

Пошук

чат

200

Наше опитування

Чи потрібне зовнішнє оцінювання
Усього відповідей: 235

Статистика


Усього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Стаття » Інформатика

"Комп'ютерна азбука" та "Сходинки до інформатики" в 1 - 4-х класах. Частина 4

1.1.           4 клас – 35 год.

Тематичне планування

1.       Тема 1. Інтернет

Техніка безпеки і правила поведінки під час роботи з комп’ютером. Всесвітня мережа. Інтернет. Сайт, перегляд інформації, перехід до інших сторінок сайту, до сторінок інших сайтів. Можливості Інтернету. Пошук потрібної інформації в Інтернеті. Електронна пошта. Поштова скринька. Створення і надсилання листа. Одержання листа.

Учні повинні знати:

            правила поведінки і техніки безпеки при роботі за комп’ютером;

            можливості Інтернету.

            поняття сайту;

Учні повинні мати уявлення про:

            всесвітню комп’ютерну мережу;

            програми, які дозволяють переглядати інформацію на сайтах;

            поштові сервери, сервери новин, пошукові сервери, Інтернет–магазини;

            засіб інтерактивного спілкування (чат).

Учні повинні вміти:

            запустити програму–броузер і закінчити роботу з нею;

            вводити адресу конкретного сайту, переходити між його сторін­ками за допомогою посилань, переходити до інших сай­тів;

            виконувати нескладний пошук потрібної інформації за допомогою пошукових серверів або пошукових систем;

            відкривати власну поштову скриньку;

            створювати і відсилати листи;

            одержувати листи.

         Тема 2. Алгоритми. Види алгоритмів. Блок–схема.

Алгоритми і виконавці (повторення і поглиблення). Поняття лінійного алгоритму. Поняття блок–схеми алгоритму. Блок–схема лінійного алгоритму. Поняття циклу. Алгоритми з циклами. Блок–схема алгоритму з циклами. Істинні та хибні висловлення (повторення і поглиблення). Запе­речення висловлень. Логічне слідування. Поняття розгалуження. Алгоритми з розгалуженнями. Блок–схема алгоритму з розгалуженнями.

Учні повинні знати:

            поняття лінійного алгоритму;

            поняття циклу;

            поняття алгоритму з циклом;

            поняття розгалуження;

            поняття алгоритму з розгалуженням;

            поняття блок–схеми алгоритму;

            види блоків для позначення початку і закінчення алгоритму, для запису команд виконання дії, перевірки умови.

Учні повинні мати уявлення про:

            загальний вигляд лінійного алгоритму, алгоритму з циклом, алгоритму з розгалуженням;

            заперечення висловлень;

            логічне слідування.

Учні повинні вміти:

            записувати лінійні алгоритми у вигляді блок–схеми;

            складати і виконувати алгоритми з циклами;

            записувати алгоритми з циклами у вигляді блок–схеми;

            складати і виконувати алгоритми з розгалуженнями;

            записувати алгоритми з розгалуженнями у вигляді блок–схеми;

         Тема 3. Основні поняття файлової системи

Диски, їх види (повторення і поглиблення). Поняття файлу. По­няття папки. Ім’я диску, папки, файлу. Перегляд вмісту дисків, папок за допо­могою вікна ”Мій комп’ютер”.

Учні повинні знати:

            призначення і види дисків, що використовуються в комп’ютері;

            поняття імені диска, папки, файлу.

Учні повинні мати уявлення про:

            файли і папки.

Учні повинні вміти:

            відкривати вікно ”Мій комп’ютер” і закінчувати роботу з ним;

            переглядати вміст дисків і папок за допомогою вікна ”Мій ком­п’ютер”.

         Тема 4. Текстовий редактор WordPad

Основні прийоми створення і редагування тексту в текстовому редакторі WordPad (повторення). Завантаження тексту з диска. Режими вставки і заміни. Відміна останньої дії. Виділення довільного поточного фрагменту тексту. Копіювання і перенесення фрагментів тексту. Запис тексту на диск.

Учні повинні знати:

            основні способи редагування і форматування тексту;

            кнопки на панелях інструментів, які дозволяють виконувати опе­ра­ції редагування і форматування.

Учні повинні мати уявлення про:

            можливості текстового редактора.

Учні повинні вміти:

            завантажувати текст, який знаходиться у вказаній папці;

            записувати текст до вказаної папки;

            редагувати текст;

            виконувати основні операції по форматуванню символів і абзаців за допомогою кнопок на панелях інструментів;

            відміняти останню дію;

            копіювати і переносити фрагменти тексту в межах одного вікна.

         Тема 5. Музичні можливості комп’ютера

Музичний редактор. Завантаження файлу з мелодією та виконання мелодії. Введення і редагування музичного фрагменту в музичному редак­торі. CD–програвач. Універсальний програвач.

Учні повинні знати:

            можливості музичного редактора;

            способи введення, редагування і виконання мелодій в даному музичному редакторі;

            призначення CD–програвача і універсального програвача.

Учні повинні мати уявлення про:

            музичні можливості комп’ютера;

            можливості CD–програвача і універсального програвача.

Учні повинні вміти:

            запустити музичний редактор і закінчити роботу з ним;

            вводити, редагувати і виконувати мелодії за допомогою музичного редактора;

            використовувати CD–програвач для перегляду вмісту і прослухову­вання аудіо-дисків;

            використовувати програму ”Універсальний програвач” для прослуховування мелодій, що зберігаються в спеціальних файлах.

Категорія: Інформатика | Додав: stdynzosh (17.03.2009) | Автор: Олександр
Переглядів: 1025 | Рейтинг: 0.0/0
Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можеть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]