"Комп'ютерна азбука" та "Сходинки до інформатики" в 1 - 4-х класах. Частина 3 - Інформатика - Уроки, реферати, виховні роботи та багато іншого - Обмін досвідом


Форма входу

Вітаю Вас Гість!

Пошук

чат

200

Наше опитування

Чи потрібне зовнішнє оцінювання
Усього відповідей: 235

Статистика


Усього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Стаття » Інформатика

"Комп'ютерна азбука" та "Сходинки до інформатики" в 1 - 4-х класах. Частина 3

1.1.           3 клас – 35 год.

Тематичне планування

1.       Тема 1. Операційна система Windows

Техніка безпеки і правила поведінки під час роботи з комп’ютером. Підготовка комп’ютера до роботи. Поняття операційної системи. Опера­ційна система Windows. Кнопка ”Пуск”. Головне меню. Вікна. Основні операції з вікнами. Програма ”Калькулятор”.

Учні повинні знати:

            правила поведінки і техніки безпеки під час роботи з комп’ю­тером;

            порядок підготовки комп’ютера до роботи;

            основні елементи вікна в операційній системі Windows;

            основні операції, які можна виконувати з вікнами;

            призначення програми ”Калькулятор”.

Учні повинні мати уявлення про:

            операційну систему та її призначення;

            операційну систему Windows.

Учні повинні вміти:

            розпочинати і закінчувати роботу за комп’ютером;

            запускати програму за допомогою головного меню;

            виконувати основні операції з вікнами: відкрити, закрити, згор­нути, розгорнути, змінити розміри, перемістити по екрану;

            обчислювати значення арифметичних виразів за допомогою програми ”Калькулятор”;

            використовувати пам’ять при обчисленні значень арифметичних виразів.

          Тема 2. Інформаційні процеси. Пам’ять і процесор

Інформаційні процеси (повторення і поглиблення). Збереження інфор­мації. Пам’ять комп’ютера, її види. Передача інформації. Перетво­рення інформації. Обробка інформації. Процесор.

Учні повинні знати:

            види пам’яті комп’ютера, їх особливості;

            засоби збереження інформації;

            засоби передачі інформації;

            засоби обробки інформації;

            основні функції процесора.

Учні повинні мати уявлення про:

            різні способи кодування інформації;

            спосіб кодування інформації в комп’ютері.

Учні повинні вміти:

            закодовувати і розкодовувати інформацію;

            задавати власні правила кодування інформації.

         Тема 3. Текстовий редактор WordPad

Текстові редактори та їх призначення. Текстовий редактор WordPad. Елементи вікна редактора. Введення слова, виділення його, встановлення стилю написання. Абзац. Встановлення абзацного відступу і границь абзацу за допомогою бігунків на лінійці. Виділення абзацу. Вирівнювання абзаців. Встановлення кольору тексту. Встановлення розміру шрифту. Засоби редагування тексту. Запис тексту на диск.

Учні повинні знати:

            призначення текстових редакторів;

            основні елементи вікна редактора WordPad та їх призначення;

            порядок створення і редагування тексту.

Учні повинні мати уявлення про:

            можливості текстових редакторів.

Учні повинні вміти:

            розпочинати і закінчувати роботу з редактором WordPad;

            виділяти фрагменти тексту: слово, речення, рядок, абзац за допо­могою миші;

            виконувати основні дії по форматуванню символів за допомогою кнопок на панелях інструментів;

            виконувати основні дії по форматуванню абзаців за допомогою кнопок на панелях інструментів;

            вводити і редагувати текст;

            записувати текст на диск у поточну папку.

         Тема 4. Алгоритми і виконавці

Поняття команди. Команди і виконавці. Поняття алгоритму. Алгори­тми та їх виконавці. Складання і виконання алгоритмів.

Учні повинні знати:

            поняття команди;

            поняття алгоритму;

            основні вимоги до алгоритму для даного виконавця.

Учні повинні мати уявлення про:

            випадки, коли виконавець не може виконати команду;

            систему команд виконавця.

Учні повинні вміти:

            відрізняти команди від речень, які не є командами;

            складати алгоритми дій з повсякденного життя з використанням матеріалу математики, української мови тощо;

            записувати алгоритм у вигляді послідовності команд;

            складати алгоритми для виконавців із заданою системою команд;

            виконувати складені алгоритми;

            придумувати виконавців, їх системи команд, складати для них алгоритми.

         Тема 5. Підтримка вивчення навчальних предметів

Робота з розвиваючими, навчальними і навчально-контролюючими програмами з української мови, англійської мови, математики, ознайом­лення з навколишнім світом, ОБЖ

Учні повинні знати:

            правила роботи з розвиваючими, навчальними і навчально–конт­ро­­люючими програмами.

Учні повинні мати уявлення про:

            призначення розвиваючих, навчальних і навчально-контролюю­чих програм.

Учні повинні вміти:

            працювати з розвиваючими, навчальними і навчально-контро­люю­чими програмами.

Категорія: Інформатика | Додав: stdynzosh (17.03.2009) | Автор: Олександр
Переглядів: 1902 | Рейтинг: 0.0/0
Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можеть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]