"Комп'ютерна азбука" та "Сходинки до інформатики" в 1 - 4-х класах. Частина 2 - Інформатика - Уроки, реферати, виховні роботи та багато іншого - Обмін досвідом


Форма входу

Вітаю Вас Гість!

Пошук

чат

200

Наше опитування

Чи потрібне зовнішнє оцінювання
Усього відповідей: 235

Статистика


Усього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Стаття » Інформатика

"Комп'ютерна азбука" та "Сходинки до інформатики" в 1 - 4-х класах. Частина 2

1.1.           2 клас – 35 год.

Тематичне планування

         Тема 1. Основні складові частини і можливості ком­п’ютера. Висловлення

Правила техніки безпеки і поведінки під час роботи з комп’ютером. Персональний комп’ютер, його складові частини та їх призначення. Робочий стіл. Піктограми. Короткі історичні відомості про обчислювальні прилади та з історії створення комп’ютера. Висловлення. Істинні та хибні висловлення.

Учні повинні знати:

            техніку безпеки та правила поведінки при роботі за комп’ютером;

            можливості комп’ютера;

            складові частини комп’ютера;

            призначення складових частин комп’ютера;

            поняття істинного та хибного висловлення.

Учні повинні мати уявлення про:

            види діяльності, в яких застосовуються комп’ютери;

            основні елементи робочого столу;

            поняття робочого вікна програми;

            історію розвитку засобів обчислення;

            висловлення.

Учні повинні вміти:

            виконувати операції лівою і правою кнопками миші;

            відкривати вікна і запускати програми на виконання за допомогою піктограми;

            закінчувати виконання програми та закривати вікна;

            визначати істинність і хибність висловлень;

            складати істинні та хибні висловлення.

            Тема 2. Інформація. Інформаційні процеси

Поняття інформації. Як людина сприймає інформацію. Де і як людина використовує інформацію. Інфор­маційні процеси (одержання, збереження, обробка, передавання та використання інформації).

Учні повинні знати:

            за допомогою яких органів чуттів людина сприймає інформацію;

            що може людина робити з інформацією;

            інформаційні процеси.

Учні повинні мати уявлення про:

            поняття інформації;

            використання інформації людиною.

Учні повинні вміти:

            наводити приклади сприйняття інформації людиною;

            наводити приклади подій, у яких відбуваються інформаційні про­цеси.

         Тема 3. Графічний редактор

Графічні редактори та їх призначення. Графічний редактор Paint. Панель інструментів. Палітра. Колір фігу­ри і колір фону. Клавіатура. Основні клавіші. Вставка підпису до малюнка. Друкування малюнка.

Учні повинні знати:

            призначення графічних редакторів;

            можливості використання всіх інструментів, що на панелі інструмен­тів редактора Paint;

            можливості використання палітри редактора Paint;

            призначення клавіатури.

Учні повинні мати уявлення про:

            основні клавіші клавіатури, їх призначення.

Учні повинні вміти:

            запускати графічний редактор Paint і закінчувати роботу з ним;

            користуватися інструментами: олівець, гумка, пензлик, геомет­ричні фігури;

            задавати і змінювати колір фігури і колір фону;

            вводити слова і розділові знаки за допомогою клавіатури;

            підписувати малюнок в графічному редакторі;

            друкувати малюнок з графічного редактора.

         Тема 4. Підтримка вивчення навчальних предметів

Робота з розвиваючими, навчальними і навчально-контролюючими програмами з української мови, англійської мови, математики, ознайом­лення з навколишнім світом, ОБЖ.

Учні повинні знати:

            правила роботи з розвиваючими, навчальними і навчально-конт­ро­люючими програмами.

Учні повинні мати уявлення про:

            призначення розвиваючих, навчальних і навчально-контролю­ю­чих програм.

Учні повинні вміти:

            працювати з розвиваючими, навчальними і навчально-контролю­ючими програмами.

Категорія: Інформатика | Додав: stdynzosh (17.03.2009) | Автор: Олександр
Переглядів: 1635 | Рейтинг: 0.0/0
Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можеть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]