"Комп'ютерна азбука" та "Сходинки до інформатики" в 1 - 4-х класах. Частина1 - Інформатика - Уроки, реферати, виховні роботи та багато іншого - Обмін досвідом


Форма входу

Вітаю Вас Гість!

Пошук

чат

200

Наше опитування

Чи потрібне зовнішнє оцінювання
Усього відповідей: 235

Статистика


Усього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Стаття » Інформатика

"Комп'ютерна азбука" та "Сходинки до інформатики" в 1 - 4-х класах. Частина1
від 21.02.2002 року за №168 "Про запровадження навчальних предметів "Комп'ютерна азбука" та "Сходинки до інформатики" в 1 - 4-х класах
2.  Сходинки до інформатики

Пропедевтичний курс для учнів 2 – 4 класів

Пояснювальна записка

Курс “Сходинки до інформатики (Початки інформатики)” є пропедев­тичним і призначений для учнів 2 – 4 класів. При його вивченні учні оволо­дівають основними навичками роботи з комп'ютером, знайомляться з його можливостями, розвивають логічне мислення, шляхом роботи з навчальними програмами одержують комп'ютерну підтримку знань та навичок, набутих на інших уроках, навчаються використовувати комп'ютер для складання текстів та малювання, знайомляться з поняттям алгоритму, основними алгоритмічними структурами та навчаються складати алго­рит­ми різних дій, розвивають свої творчі здібності.

При вивченні цього курсу передбачено декілька напрямків навчальної та розвиваючої діяльності учнів.

Перший напрямок – пізнавальний. У цьому напрямку учні повинні засвоїти відомості про призначення комп'ютера, про можливості його вико­ристання, про його складові частини, основні принципи його роботи. Багато уваги приділяється обговоренню питань застосування сучасних комп’ю­те­рів. Важливою частиною цього напрямку є знайомство учнів з власти­востями інформації, з інформаційними процесами в оточуючому світі та в комп’ютері.

Другий напрямок – прикладний. У цьому напрямку учні повинні здо­бути навички роботи з клавіатурою, пошуку та запуску потрібних програм, підготовки та редагування текстів у текстовому редакторі, складання простіших мелодій у музичного редакторі, створення малюнків у графіч­ному редакторі та інші.

Третій напрямок – алгоритмічний. У 3 – 4 класах учні повинні засво­ї­ти поняття алгоритму, розрізняти їх основні види, вміти складати i запи­сувати простіші алгоритми для виконавців, відшукувати та застосовувати алгоритми у своїй практичній та учбовій діяльності. Усе це спрямовано на розвиток логічного мислення учня, вмінь аналізувати, розкладати задачу на підзадачі тощо.

Четвертий напрямок – розвиваючий. На цих уроках учні розвивають свої творчі здібності та логічне мислення шляхом виконання різноманітних творчих завдань, як у процесі роботи з прикладними розвиваючими програ­мами (конструктори, кросворди, логічні ігри та інші), так i на теоретичній частині уроку.

П'ятий напрямок – підтримка, корекція i пропедевтика знань, умінь i навичок з основних предметів. Це досягається шляхом роботи з різнома­нітними навчальними, навчально-контролюючими та пропедевтич­ними програмами з української, російської, англійської мови, математики, дов­кілля, античної літератури.


Категорія: Інформатика | Додав: stdynzosh (17.03.2009) | Автор: Олександр
Переглядів: 2233 | Рейтинг: 0.0/0
Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можеть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]